Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM
Znaleziono 10000 wyników
[Warszawa] Oficjalne otwarcie biura światowej agencji nieruchomości w Warszawieartykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Oficjalne otwarcie biura światowej agencji nieruchomości w Warszawie
Cresa, największa na świecie firma doradcza na rynku nieruchomości świadcząca usługi agencyjne wyłąc...
Drogeria dm otworzy kolejny sklep w woj. wielkopolskimartykuł
Pokaż artykuł
Drogeria dm otworzy kolejny sklep w woj. wielkopolskim
Trwa ekspansja niemieckiej sieci drogerie dm w Polsce. Już 2 października przy ul. Poznańskiej 19 drogeria dm otworzy swój pierwszy sklep w Kiełczewie (gmina Kościan, województwo wielkopolskie). Będzie to 39. sklep dm w Polsce.
[mazowieckie] Ekspansja Euro-net do 58 500 metrów kwadratowych w Prologis Park Jankiartykuł
Pokaż artykuł
[mazowieckie] Ekspansja Euro-net do 58 500 metrów kwadratowych w Prologis Park Janki
Prologis, Inc. (NYSE: PLD), wiodący globalny właściciel, zarządca i deweloper obiektów dystrybucyjny...
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce  artykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Parki handlowe zwiększają swój udział w transakcjach inwestycyjnych w Polsce
Rynek nieruchomości handlowych w Polsce pozostaje w fazie dynamicznego wzrostu, dzięki rozwojowi segmentu parków handlowych (powyżej 5000 mkw. GLA) i obiektów typu convenience (parki handlowe o GLA poniżej 5000 mkw.). Od 2016 roku zrealizowano ponad 160 transakcji tego typu aktywami.
Amerykańska firma ActiveCampaign otwiera globalne centrum w Krakowieartykuł
Pokaż artykuł
Amerykańska firma ActiveCampaign otwiera globalne centrum w Krakowie
Kolejna amerykańska firma z branży IT stawia na stolicę Małopolski. ActiveCampaign, platforma do inteligentnej automatyzacji marketingu, poinformowała o planowanym otwarciu najnowszego centrum w Krakowie. W ramach dalszej ekspansji ActiveCampaign podejmuje wysiłki na rzecz wzmocnienia swojej obecności na rynku globalnym i doskonalenia usług, aby świadczyć je na jeszcze wyższym poziomie klientom na całym świecie.
Pod koniec kwietnia w Bełchatowie zostanie otwarta Galeria Bawełnianka [WIZUALIZACJE]artykuł
Pokaż artykuł
Pod koniec kwietnia w Bełchatowie zostanie otwarta Galeria Bawełnianka [WIZUALIZACJE]
Dobra informacja dla mieszkańców Bełchatowa i okolic. Po ponad 10 latach oczekiwań, największe centrum handlowe w tym mieście – Galeria Bawełnianka – zostanie w końcu otwarte. Zlokalizowany pomiędzy ulicami: Sienkiewicza, Krótką, Bawełnianą i Pabianicką obiekt powstał na terenie dawnych Bełchatowskich Zakładów Przemysłu Bawełnianego.
[Polska] Boom biurowy trwa – coraz więcej ciekawych opcji do wyboru dla najemców w całej Polsceartykuł
Pokaż artykuł
[Polska] Boom biurowy trwa – coraz więcej ciekawych opcji do wyboru dla najemców w całej Polsce
W Polsce powstaje obecnie ponad 1,1 mln mkw. biur. Najbardziej aktywne rynki pod względem podaży w b...
W Jeleniej Górze otwarty zostanie jeden z pierwszych w Polsce sklepów znanej niemieckiej sieci Dm-drogerieartykuł
Pokaż artykuł
W Jeleniej Górze otwarty zostanie jeden z pierwszych w Polsce sklepów znanej niemieckiej sieci Dm-drogerie
Znana niemiecka sieć sklepów drogeryjnych Dm-drogerie markt GmbH rozpoczyna działalność w Polsce. W Jeleniej Górze zdecydowała się otworzyć jeden ze swoich pierwszych sklepów.
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel Element by Westin sieci Marriott [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]artykuł
Pokaż artykuł
We Wrocławiu zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel Element by Westin sieci Marriott [WIZUALIZACJE + ZDJĘCIA]
W stolicy Dolnego Śląska zostanie otwarty pierwszy w Polsce aparthotel pod marką Element by Westin, należącą do jednej z największych sieci hotelarskich na świecie – Marriott. Otwarcie obiektu planowe jest do końca roku.
Mövenpick Resort & Spa Karpacz już otwarty. To pierwszy 5-gwiazdkowy hotel tej sieci w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Mövenpick Resort & Spa Karpacz już otwarty. To pierwszy 5-gwiazdkowy hotel tej sieci w Polsce
Hotel Mövenpick Resort & Spa Karpacz dziś otworzył swoje drzwi. Obiekt zachwyca połączeniem szwajcarskiej dbałości o detale i regionalnych akcentów. Pierwsi goście rozpoczęli pobyt od powitania przez kamerdynera i autorskiego rytuału z użyciem czekolady.
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?artykuł
Pokaż artykuł
Coraz więcej marketów w mniejszych miejscowościach – jakie trendy temu towarzyszą?
Krajobraz sektora powierzchni handlowych w Polsce tworzy łącznie niemal 13 miliona metrów kwadratowych GLA (stan na koniec 2023 roku[1]). Według raportu Banku Pekao S.A. z grudnia 2022 r., dynamicznie rozwijają się także dyskonty oraz supermarkety, których łączny udział w sprzedaży szacowano na 47%[2]. Od kilku lat widać także znaczący wzrost liczby centrów handlowych i marketów powstających w mniejszych miejscowościach. Za fenomen ten odpowiada m.in. migracja społeczności z ośrodków miejskich do spokojniejszych – a często także bardziej dostępnych cenowo – sypialni miast oraz wsi.
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Raport JLL: Umiarkowany optymizm na rynku nieruchomości handlowych w Polsce
Jak wynika z nowego raportu JLL, całkowita budowana powierzchnia handlowa w Polsce wynosiła na koniec I kwartału 387 tys. mkw., z czego 69 proc. stanowiły parki handlowe. Prawie 94 tys. mkw. powstawało natomiast w ramach centrów handlowych. Największe z nich to remontowana łódzka Sukcesja, otwarta w kwietniu bełchatowska Bawełnianka oraz Galeria Goplana zlokalizowana w Lesznie. Procentowo najmniej powierzchni powstawało w ramach formatu convenience retail.
[Warszawa] Praga Południe – mocny punkt na mapie warszawskiego rynku pierwotnego artykuł
Pokaż artykuł
[Warszawa] Praga Południe – mocny punkt na mapie warszawskiego rynku pierwotnego
Pozycja Mokotowa i Białołęki w gronie warszawskich dzielnic dysponujących bogatą ofertą mieszkaniową...
Na Dolnym Śląsku powstanie nowy park handlowyartykuł
Pokaż artykuł
Na Dolnym Śląsku powstanie nowy park handlowy
W województwie dolnośląskim planowana jest budowa nowego parku handlowego. Tym razem w liczącym ok. 20 tysięcy mieszkańców Lubaniu. Swoją nową inwestycję w tej części Polski zamierza zrealizować firma Smart Park Polska z Mławy we współpracy z RG Leasing z Warszawy.
Hotel Puroinwestycja
Pokaż inwestycję
Hotel Puro
Kraków, Śródmieście
[Budzów] Szkoła pasywnainwestycja
Pokaż inwestycję
[Budzów] Szkoła pasywna
Villa Jaśkowa Dolina stanie w historycznym parku w Gdańskuartykuł
Pokaż artykuł
Villa Jaśkowa Dolina stanie w historycznym parku w Gdańsku
Ekspansja na nowe rynki to wciąż strategiczny cel dla Cordii, która właśnie ruszyła z przedsprzedażą...
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsceartykuł
Pokaż artykuł
Zmieniające się zachowania konsumentów (ponownie) kształtują rynek powierzchni handlowych w Polsce
Według najnowszego raportu Trends Radar firmy Cushman & Wakefield, ponad 50% polskich konsumentów spodziewa się, że ich styl życia będzie ewoluował i stanie się skromniejszy. Na trend ten wskazuje już teraz spadający wskaźnik sprzedaży detalicznej, który w 2023 roku może wynieść ok. 5,0%. Czasy szczuplejszych budżetów zakupowych paradoksalnie stanowi szansę rozwoju dla części rynku handlowego i wcale nie chodzi tutaj tylko o segment value, ale również producentów kosmetyków czy marki modowe. Długofalowo natomiast, na znaczeniu mogą zyskiwać koncepty i działania wpisujące się w strategie zrównoważonego rozwoju.
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutówartykuł
Pokaż artykuł
Rynek handlowy w Polsce – nowe parki handlowe i siedem debiutów
Międzynarodowa agencja doradcza Cushman & Wakefield podsumowała sytuację na rynku nieruchomości handlowych. Na koniec II kwartału w budowie pozostawało prawie 500 000 mkw. powierzchni, w okresie od kwietnia do czerwca zadebiutowało w Polsce siedem zagranicznych marek, a swoją ofensywę kontynuowały parki handlowe. Z drugiej strony, najemcy i właściciele obiektów handlowych cały czas mierzą się z wysoką inflacją, która wpływa na wysokość ich realnych obrotów.
Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM
Chcesz dobrych darmowych teści? NIE BLOKUJ REKLAM